SEO קידום אורגני

תוכן עניינים

רוצה להבין מה זה SEO ואיך זה עובד

קידום אורגני זהו התהליך של אופטימיזציה של האתר שלך כדי לקבל תנועה אורגנית, או ללא תשלום, מדף התוצאות של מנוע החיפוש.

אז יש פה מדריך קצר ופשוט שמסביר מה זה SEO או קידום אורגני

לעסקים קטנים ואו בינוניים שרוצים להבין קצת יותר, לעסקים שיש להם כבר אתר או שהם עכשיו בונים את האתר וצריכים להבין מה הם רוצים לעשות או שיעשו להם

קידום אורגני הוא סדרה של פעולות שחוזרות על עצמם הוא מתמקדות בפעולות על האתר וגם מחוץ לאתר אם זה בהכנסת תוכן לאתר וכלה בקישורים שאמורים להגיע אל האתר כדי לחזק את מעמד האתר

אומנם אנחנו מאמינים שכמו שאת דוח הכספים שלך אתה נותן לרואה חשבון שיעשה לך כך גם כדאי שאת הקידום האורגני של האתר תיתן למי שמבינים מה הם עושים. אבל אם לא תדע את מושגי הבסיס לא תוכל בעצם לגרום לגוגל לעבוד בשבילך. כדי להבין מ זה אלגוריתם כדאי לראות את הסרטון הזה בגוגל https://www.youtube.com/watch?v=kiFfp-HAu64 שעה של שיחה משובבת נפש על האלגוריתמים שמניעים את האינטרנט מהם ואיך הם עובדים.

אבל אני אתחיל מלהסביר את הדבר הכי פשוט.

גוגל או בינג או יאנדקס הם לא מנועי חיפוש למציאת מידע, הם חברת פירסום שעושה את הכסף שלה ממכירת גישה לאתרים. לכן אם החלק החינמי שלה לא יעבוד אנשים יחפשו תשובות לשאלות שלהם באתרים אחרים. אז כדי לשמר את הלקוח אצלהם ושלא יברח חס וחלילה לחפש בחוץ בפייסבוק למשל המנוע חייב להיות מדויק ויעיל.

איך גוגל מזהה מי האתר המעניין

אז מנועי החיפוש למרות שהם מתוחכמים הם חושבים פשוט

בכיתה ד הילדים החזקים היו נבחרים ראשונים לקבוצות גם מנועי החיפוש בודקים איזה אתר יש לו יותר קישורים.

בקטע שמתחת יש הסבר נחמד איך יודעים מי הכי פופלרי

כדי להביא תנועה לאתר כדאי לייצר קישורים אל האתר שלכם ממקורות חיצוניים איכותיים

זה נקרא עבודה מבחוץ off page וכמובן שלא כל הקישורים שוים בכוחם

קישור מאתר סמכות כמו אתר של האוניברסיטה של הפקולטה לרפואת שיניים שוה יותר מקישור מאתר כמו פייסבוק או מ אתר של רותי שבונה בובות מגבס וממליצה על רופא שיניים

אבל זה רק שליש ממה שצריך לעשות

צריך לטפל גם ב ת ו כ ן

דבר נוסף שכדאי לעשות לאתר כדי שיקודם זה להכניס תוכן, הכי טוב תוכן אוטנטי, אבל כל תוכן עובד גם אם הוא רק שיווקי

בכל דף תוכן צריך שיהיה 

כותרת מסוג H1

כותרת מסוג H2

לפחות 600 מילה כתובה כדי שלא יחשבו שזה ספאם 

למשל עד לנקודה זו כתבתי 372 מילים ואני לא אסיק ב 600 כי חשוב לי יותר שתבינו את הרעיון שלשמו אני כותב מאשר לעשות איקס על המטלה 🙂

לחלק את הפוסט לפרגרפים כך שיהיה קל ונעים לעין הקורא

כדאי שבכל פרגרף יהיה לפחות 200 מילה אבל זה פחות חשוב יותר חשוב שהתוכן יהיה אוטנטי ולא מועתק

כבר קרה שהגעתי למישהו לייעץ לו וכשבדקנו את התוכן שהוא כתב בכלי אינטרנטי חינמי ופשוט ראינו שהתוכן היה מועתק 🙁 

זה הכלי https://www.copyscape.com/prevent.php כנסו ללינק ותפעלו על פי הוראות ותראו אם מישהו העתיק ממכם תוכן או שאולי בתמימות מישהו אצלכם העתיק תוכן וגוגל לא תקדם אתכם בגלל זה

יש גם צורך לשים לב לכמות

כדאי שצפיפות מילות החיפוש שתכניסו לא תעלה על 3% כנסו לאתר הזה https://wordcounter.net/ ותכניסו את הפוסט ותוכלו לראות מה אחוז החזרה של המילים במאמר 

תראו מה התוכנה כתבה על המאמר שלי עד כה

כדאי לעשות את בדיקות הללו

והחלק השלישי בקידום אורגני לאתרים הוא החלק הטכני

פה כבר יותר קשה להסביר מה לעשות כי חלק מהפעולות הן מאוד טכניות כמו להטמיע סכמה של וידאו בדף שיש בו וידאו ואז גוגל יבינו טוב יותר מה נושא הוידאו ויעלו אותו במיקום לדף שיותר קרוב למספר 1 בתוצאות החיפוש. 

לעומת זאת 

יש חלקים טכניים יותר קלים מו סידור הקישורים הפנימיים בתוך האתר שיהיו עם מילת חיפוש רלונטית לנושא המאמר וידידותיים כמו הקישור הזה 

https://seomozi.co.il/what-is-seo

שזה הקישור לדף שאת/ה קורא

לעומת 

https://seomozi.co.il/mcklxifnm/dl34m6cgpojmc45

גם זה הוא בעצם קישור לדף הזה אבל הקישור הוא לא קריא וגם גוגל לא אוהב אותו

עוד דברים שצריך וכדאי לסדר

תג כותרת Title Tag

תג הכותרת בכל עמוד אומר למנועי החיפוש על מה העמוד שלך.

התיאור צריך להיות 70 תווים כדאי פחות, כולל גם את מילת המפתח שבה התוכן שלך מתמקד וגם את שם העסק שלך. אבל לא פחות מ30 תווים למה לבזבז שטח נדל״ן של מילות מפתח

מטא תיאור Meta Description

המטא תיאור באתר שלך אומר למנועי החיפוש קצת יותר על מה כל עמוד.

זה משמש גם את המבקרים האנושיים שלך כדי להבין טוב יותר על מה העמוד ואם הוא רלוונטי.

זה צריך לכלול את מילת המפתח שלך וגם לספק מספיק פרטים כדי לספר לקורא על מה התוכן.

ורואים את המטא תיאור בעמודיי החיפוש, אם גוגל לא רואה שהכנסת עצמאית את המטא תיאור הם לוקחים חלק מהעמוד שכתבת בצורה רנדומלית ומכניסים את מה שהם חושבים שרלונטי.

בנית קישורים פנימיים

עוזר מאוד למנוע חיפוש להבין איזה דפים חשובים וקשורים

בניית קישורים פנימיים או היפר-קישורים לתוכן אחר באתר שלך יכולה לעזור למנועי החיפוש ללמוד עוד על האתר שלך.

לדוגמה, אם אתה כותב פוסט על הערך של מוצר או שירות ספציפי, אתה יכול לקשר לדף המוצר או השירות בפוסט בבלוג שלך.

אלט טאג לתמונות 

אם אתה משתמש בתמונות באתר שלך או בתוכן הבלוג שלך, תרצה גם לכלול את מילת המפתח או הביטוי שלך בשם התמונה ובתג alt.

על ידי הכללת מידע זה, אתה גם עוזר לתת את הגדרת SEO שלך.

זה יעזור למנועי החיפוש לאנדקס טוב יותר את התמונות שלך, והן עשויות להופיע כאשר מבצעים חיפוש תמונות עבור מילת מפתח או ביטוי מסוים.

כאשר עושים אסטרטגי של מילות מפתח וביטויים ל SEO שלך באתר, חשוב להימנע מאופטימיזציה יתר או keyword staffing גוגל מעניש ומתעל בשהוא מזה שמילה חוזרת על עצמה יותר מידי עם הקשר סמנטי רופף.

מנועי חיפוש אחרים גם הם יענישו את הדף שלך אם הוא ינסה להשתמש במילות מפתח יותר מדי פעמים לאורך התוכן.

בנוסף, אתה רוצה לוודא שכל חלק מהתוכן מתמקד במילת מפתח אחת או שתיים בלבד.

זה עוזר להבטיח שהתוכן שלך ספציפי ורלוונטי.

ניסיון להתמודד עם יותר מדי מילות מפתח בו-זמנית עלול להשפיע לרעה על האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך, מכיוון שלעתים קרובות הוא גורם לתוכן לא ממוקד ומבולבל.

אבל, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא האם התוכן שלך בעל ערך ורלוונטי לקהל המיועד שלך.

זכור שלאופטימיזציה למנועי חיפוש לוקח זמן לעשות את הקסם שלו. לא תחווה את היתרונות של SEO בן לילה.

למעשה, זה עלול לקחת חודשים כדי ליהנות מהתוצאות של העבודה הקשה שלך.

יצירת תוכן איכותי המתמקד בסיוע למבקרים האנושיים שלך היא הדרך הטובה ביותר לבנות עסק מקוון שמניב לידים וקניות.

וזה ימשיך להביא תעבורה אורגנית לאתר במשך שנים רבות זוהי ההשקעה הכי טובה מבחינתך.

מעוניין ללמוד עוד כיצד SEO יכול לעבוד עבור העסק שלך? רוצה לבנות ולתת ל-SEO שלך משמעות?

אם אינך מרוצה מהדירוג שלך במנועי החיפוש, ייתכן שהגיע הזמן להתקשר אלינו.

הצוות המוכשר שלנו מספק שירותי SEO איכותיים שישפרו את הדירוג שלך במנועי החיפוש ויביאו תנועה אורגנית רלוונטית יותר.

צור איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל!

small_c_popup.png

Let's have a chat

רוצה לקבל עוד מידע איך עזרנו לאחרים לקדם את האתר שלהם?